Recycle bin?
Fra : Steen Jorgensen

Dato : 17-02-02 14:43

Tjah, en skraldespand er jo ikke rigtig hardware, men men men ...

Jeg har fået et lidt mærkeligt problem efter at have installeret
en ny og større harddisk (maxtor 60 GB GL060J3, opdelt
i tre partitioner af 20 GB).
Jeg har installeret win2000 og winXP, og alt fungerer tilsyneladende
udmærket - bortset fra skraldespanden!

Når jeg vil tømme den, kommer animationen frem, men der
sker ingenting. Intet tømmes, og animationen bliver bare ved
og ved, til den lukkes ned manuelt.
Når jeg vil vise indholdet af skraldespanden, fx. i Explorer,
bliver cursoren til det kendte timeglas, og så sker der ikke
mere. Programmet bliver "not responding", og må lukkes
ned fra taskmanager.
Og efter disse ting er sket, virker hele PCen ustabil og langsomt,
til den er blevet genstartet.

Har nogen et bud?
Jeg har fået den ide, at selvom bios måske kan håndtere de
store partitioner, kan skraldespanden ikke. Kan der være
noget i det?

Mvh. Steen

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-02 18:10

Steen Jorgensen wrote:

> Tjah, en skraldespand er jo ikke rigtig hardware, men men men
<snip>

.... dk.edb.system.ms-windows er nu alligevel den rigtige gruppe
til dit spørgsmål, prøv at se havd de kloge hoveder i den gruppe
siger til dit problem.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.