StøjFRI PSU ?
Fra : Thomas Rybak

Dato : 17-02-02 11:59

Er der nogen som har erfaringer med subj. ?

Jeg har også kigget lidt på Enermax's PSU'er med kontrollabel fan speed. Er
de noget værd og hvad med støjniveauet ?

Mvh Thomas

Fra : Thomas Rybak

Dato : 17-02-02 12:26

Eller nogen som har erfaringer med
Silent Systems 300W PSU ?

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 17-02-02 13:06

Thomas Rybak wrote:

> Eller nogen som har erfaringer med
> Silent Systems 300W PSU ?

Ja, og jeg er ikke længere helt godt tilfreds med den, men det
skyldes nu kun at jeg har fået resten af systemet dæmpet så
meget at det er den der larmer mest. Som strømforsyning
betragtet er der intet at udsætte på den, men den er ikke
støjfri (de lover selvfølgelig også kun at den er støjsvag...).

Hvis du ikke er helt så hysterisk som jeg, der jo skal forsøge
at sove ca. to meter fra maskinen, vil du sikkert få glæde af
den.

--
MVH/Thomas A. Frederiksen
..dk-hierakiet har ikke nok spændende X-headers.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 18-02-02 08:53

Jeg skal gerne kunne sove 1,5 mter fra den og vil gerne have en silent og
ikke low noise PSU...

Fra : Doktor Flemming

Dato : 17-02-02 16:08

On Sun, 17 Feb 2002 11:58:54 +0100, Thomas Rybak wrote:

> Er der nogen som har erfaringer med subj. ?
Hvis du kan nøjes med en støjsag, så prøv evt. at købe en 80mm papst
blæser, f.eks. i studiedata til omkring 150.- og så bare udskift PSU
blæseren.

Fra : Thomas Rybak

Dato : 18-02-02 08:53

Hvad så med køling af PSU, det er jo sådan lidt svært at måle på ?