Trådløs mus......???
Fra : Steen Ø. Nielsen

Dato : 17-02-02 10:35

Hej,

Jeg har en trådløs mus der ikke virker helt efter planen.
Jeg har haft en virus, hvorefter jeg fik installeret Norton Antivirus. Men
på et tidspunkt begyndte musen ikke at ville reagere. Siden hen er det
blevet meget være, og den reagerer næsten ikke.
HVad kan det være????

- Det er en logitech mus og tilhørende keyboard
- Har skiftet batterier det hjalp ikke.
- Har prøvet at sætte en alm. mus til, men det hjalp heller ikke.

HJÆLP ØNSKES

/Steen

Fra : Jakob Kvistgaard Nie~

Dato : 17-02-02 13:00

> [...]
> - Har skiftet batterier det hjalp ikke.
> - Har prøvet at sætte en alm. mus til, men det hjalp heller ikke.

8<-------

Jeg har lige installeret et nyt Av program som erstatning for Norton AV, og
min mus er begyndt er gøre det samme. Der har dog aldrig været problemer med
Norton. Jeg tror jeg prøver at disable den....

Mvh Jakob

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-02-02 12:04

"Steen Ø. Nielsen" <s-nielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Har skiftet batterier det hjalp ikke.
> - Har prøvet at sætte en alm. mus til, men det hjalp heller ikke.

Har du husket, at efter skift af batterier, skal man normalt lige trykke på
connect knappen for at den kan få synkroniseret, hvilken kanal den skal
anvende. Der er jo flere slags Logietech trådløse, men dem jeg har prøvet,
der sidder connect knappen på senderdelen.

Kurt