Mormon's bog
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-02-02 00:42

Hej!

Jeg mener at det var Bodil G. Christensen som på et tidspunkt gav et
link til en side hvor man gratis kunne få tilsendt mormons bog.
Jeg udfyldte formularen men modtog aldrig noget og har nu glemt linket.
Hvis jeg kunne få det igen ville jeg blive glad :)

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 17-02-02 01:23

Stefan Bruhn skrev:

> [...]
> Jeg udfyldte formularen men modtog aldrig noget og har nu glemt linket.
> Hvis jeg kunne få det igen ville jeg blive glad :)

www.kristus.dk

Og æv altså, at de fik det domæne først

--
De bedste hilsner
Kevin Edelvang

"Praeterea censeo ecclesiam populi esse delendam"

Fra : TommyGun

Dato : 17-02-02 01:31

Du kan få min gamle ;)

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-02-02 09:58

"Stefan Bruhn" <news005@3x7.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg udfyldte formularen men modtog aldrig noget og har nu glemt linket.
> Hvis jeg kunne få det igen ville jeg blive glad :)

www.mormon.dk

og også på www.kristus.dk

og ja, vi fik denne side først, gnæk, gnæk.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-02-02 12:15

On Sun, 17 Feb 2002 09:58:26 +0100, "Bodil Grove Christensen"
<grovebgc@post8.tele.dk> wrote:

>www.mormon.dk
>
>og også på www.kristus.dk
>
>og ja, vi fik denne side først, gnæk, gnæk.

Hjælp, det er en ond side! Den vil ikke lade mig slå fra at der skal
komme nogen missionærer med den! :)

Tak for svarerene!

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-02-02 18:30

> Hjælp, det er en ond side! Den vil ikke lade mig slå fra at der skal
> komme nogen missionærer med den! :)
>
> Tak for svarerene!

Så brug den førstnævnte, der, mener jeg, kan
du selv bestemme.

Med venlig hilsen
Bodil.

P.S. Ellers kan du bare maile privat til mig.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-02-02 18:36

On Sun, 17 Feb 2002 18:29:33 +0100, "Bodil Grove Christensen"
<grovebgc@post8.tele.dk> wrote:

>Så brug den førstnævnte, der, mener jeg, kan
>du selv bestemme.

Det er den hvor det er sådan :)
Det er bare en fejl i HTML'en som gør at når man vælger den anden
mulighed er de bare begge markeret, istedet for at den hopper.
Jeg skrev bare i kommentar feltet at jeg ønskede den med posten.

Fra : Cyril Malka

Dato : 17-02-02 18:51

> [...]
> mulighed er de bare begge markeret, istedet for at den hopper.
> Jeg skrev bare i kommentar feltet at jeg ønskede den med posten.

På: http://www.kristus.dk/xt/default/tekst.asp

kan du læse den online. Du kan nok hente den med memo-web eller andet slags
"web-sugningsprogram"

--
Venligst

Cyril Malka

et-sect-era nr. 6 - Fokus på mormonkirken
http://www.etsectera.com - Aktualitetsbladet om sekternes verden

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 17-02-02 19:01

"Cyril Malka" <cyril@fjerndette.malka.dk> wrote in message
> Stefan Bruhn <news005@3x7.dk> skrev i

> På: http://www.kristus.dk/xt/default/tekst.asp

Men så kan han jo ikke sidde med den i hænderne,
og notere i den, som han vil.
Trods alt, så er den jo gratis at få fra os.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 17-02-02 21:02

On Sun, 17 Feb 2002 19:00:33 +0100, "Bodil Grove Christensen"

Desuden har jeg af uvisse årsager ikke adgang til www.kristus.dk så det
hjælper alligevel slet ikke :)

Fra : Cyril Malka

Dato : 17-02-02 21:18

> Desuden har jeg af uvisse årsager ikke adgang til www.kristus.dk så det
> hjælper alligevel slet ikke :)

Check det ud fra en anden maskine. Hvis du ikke kan komme igennem har jeg
haft den som txt fil, og måske har jeg det stadig et eller andet sted. Sig
til, så ser jeg, hvad jeg kan gøre.