booksize/micro atx kabinetter..
Fra : C U L8TER

Dato : 16-02-02 22:38

Jeg står og mangler et sort eller sølvfarvet "booksize" kabinet.. - er der
nogen som kan anbefale en forhandler at et sådant, har prøvet at søge på
EDBPRISER.DK, men der var intet af interesse...

Håber på hjælp.....

Hygge....

AMF...

Fra : Andy

Dato : 17-02-02 03:16

> [...]
> nogen som kan anbefale en forhandler at et sådant, har prøvet at søge på
> EDBPRISER.DK, men der var intet af interesse...

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577918

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404577906

derefter maler du kabinettet sort...

MVH,

Fra : C U L8TER

Dato : 17-02-02 10:29

Fra : H3nrik V!

Dato : 17-02-02 12:28

SMut en tur ned i Bilka. Tror stadig at spacewalker-systemet er der. Det er
jo godt nok et komplet system, men federe kabinet tror jeg ikke du kommer i
nærheden af. Se evt reviews på:

http://www4.tomshardware.com/howto/02q1/020111/index.html

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1572&p=1

Ellers kan ASUS' terminator også anbefales - men den mangler (også?)
muligheden for at opgradere med AGP-slot... Se her:

http://www.systemplus.dk/splus/systemer.asp?emne=systemer

Nederst på siden...!

/H3nrik V!