Skærme
Fijala 3554
"Power save" problemer med skærm
Fra : Thomas Lauritsen

Dato : 16-02-02 14:49

Hej,

Jeg har en ellers glimrende IBM P92 monitor (19" trinitron), men den er begyndt at
opføre sig mærkeligt. Det startede med at den måske en gang om ugen gik i "power
save" tilstand (altså, >klik<, blank skærm og lysdioden blinker) uden nogen grund.
Monitoren skulle herefter slukkes og tændes før den "vågnede" igen.

Problemet er dog taget kraftigt til, og nu kan den kun være tændt i ca. 10 sekunder,
før den går i "power save" og skal slukkes og tændes. Inden den går i "power save"
fungerer den fint; billedet er perfekt, osd menuen virker fint osv.

Nogen der kender til sådanne problemer? Hvad kan jeg gøre ved det? Der er
desværre ingen garanti på skærmen, da jeg har købt den brugt :-/

Mvh
Thomas