FTP server i mandrake 8.1
Fra : JP

Dato : 16-02-02 14:09

Hej

Jeg konstaterer at min ftp server pludselig ikke mere virker. Det er
muligt at connecte til serveren(10.0.0.5) via ssh, men serveren kan ikke
pinges. Efter at jeg har sat sikkerhedsniveauet op i "control centeret"
og konfigureret tinyFirewall har jeg fået det problem at ftp ikke mere
virker. Jeg har sat sikkerhedsniveauet ned til lavt igen for at se om
det gjorde en forskel. Det gjorde det ikke.
Jeg ved ikke hvad ftp-programmet hedder, men det fulgte med mandrake
installationsprogrammet. Hvordan får jeg ftp-serveren op at køre igen?

Tak på forhånd
Jesper