Vildfanget Oscars
Fra : Morten

Dato : 16-02-02 12:02

Hej Newsgroup

Er der nogle der har eller ved hvor jeg kan få fat i vildfanget oscars
henne. Har postet et billed i dk.binaer. Ved godt der findes forskellige
varianter også i naturen, men det er den på billede jeg søger.

Mvh
Morten

Fra : Morten

Dato : 16-02-02 15:10

Eller den fra Peru med "extra" øjne i rygfinnen, den første der blev
beskrevet.

Med Venlig Hilsen
Morten