YeongYang kabinetter?
Fra : Bo Kristensen

Dato : 16-02-02 00:30

Hej NG,

Er der nogen herinde der ved hvor man kan bestille YeongYang kabinetter, her
tænker jeg især på deres desktop modeller? Gerne Danmark, men også Tyskland
eller et andet EU-land.

På forhånd tak!

Bo Kristensen

Fra : Jakob M

Dato : 16-02-02 02:55

"Bo Kristensen" <gobo@NOSPAMit.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> tænker jeg især på deres desktop modeller? Gerne Danmark, men også

http://www.theoverclockingstore.com/ har nogle. Jeg har handlet med dem uden
probemer.

Mvh
Jakob

Fra : Bo Kristensen

Dato : 16-02-02 10:36

"Jakob M" <r49@hotmail.com> wrote in message

> "Bo Kristensen" <gobo@NOSPAMit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Yeps det har de, men kun deres Server Cube, ikke de andre modeller.