Menu i NS og IE
Fra : bosser.1@email.com

Dato : 15-02-02 23:43

http://www.sologvind.dk har jeg en javascript navbar.
problemet er at den ikke har samme plasering i NS og IE.
Den skulle ellers være kompatible med begge da er der tilknyttet et
sniffer-script og andre config scripts til at gøre forskellen men det
virker ikke.

De forskellige scripts kan hentes her:
http://bosser.dk/sov.ace

Mvh - Brian Fink

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-02-02 08:55

<bosser.1@email.com> wrote in message
> [...]
> Den skulle ellers være kompatible med begge da er der tilknyttet et
> sniffer-script og andre config scripts til at gøre forskellen men det

Det er ikke fordi jeg lige har løsningen... tvært imod. Opera, der
efterhånden har en del brugere, kan heller ikke helt klare dine menuer. Mon
det er dit "sniffer-script" der ikke virker godt nok?

Mht. ved hæftede filer, så brug news:dk.binaer til det. Jeg har lige smidt
et eksempel (exe/rar) på hvordan det ser ud i Opera. Indlæget hedder
"sologvind".

- Lars

Fra : Stig Johansen

Dato : 16-02-02 08:57

Lars Jørgensen wrote:

> Det er ikke fordi jeg lige har løsningen... tvært imod. Opera, der
> efterhånden har en del brugere, kan heller ikke helt klare dine menuer.
> Mon det er dit "sniffer-script" der ikke virker godt nok?

Det har jeg heller ikke, men min Konqueror viser ikke en skid i menuen.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : bosser.1@email.com

Dato : 16-02-02 10:59

Ja jev ved godt at andre browsere har problemer. Og jeg har også en
opdateret version af scriptet som kan ses i alle browsere. Men indtil
videre har vi kun et vebhotel på 100 kb, da vi ikke er færdige med den
"rigtige" side endnu. Og da det nye script i alt fylder 95 kb så er
der ikke plads til det.

Så løsningen bliver nok at fjerne scriptet og lave en anden menu.