Indtaste Path i en dll fil
Fra : Hmm

Dato : 15-02-02 22:12

Hej.

Jeg kæmper stadigvæk med at få aspSmartUpload til at virke, men desværre er
det ikke lykkedes mig endnu, hvergang jeg prøver at uploade en fil siger den
at den ikke kan finde serveren,

I Scriptet er der en aspSmartUload.dll fil som skal registreres og det går
også fint, men der er også en aspSmartUploadutil.dll fil som indeholder en
Path, og når ikke filen ligger i Winnt\System32 skal den have indtastet et
path til der hvor den ligger og det skal foregå i dos, kommandoen ser sådan
her ud Path=%Path%;c:\mydir.
Får man ikke noget respons fra indtastningen om at feks path er rettet eller
?????.
Der medfølger en setup.htm fil hvor man omtaler det med path i
aspSmartUploadutil.dll filen (se kode herunder )
________

The objective is to enable the Operating System to access the
aspSmartUploadUtil.dll file.

There is two ways to archieve this :
- Copy aspSmartUploadUtil.dll in the c:\winnt\system32 directory. That way
you don't have to update the PATH propertie.
- Copy aspSmartUploadUtil.dll into a directory on the NT server (e.g.
c:\mydir).
Add the component directory in the PATH using the commands :
PATH=%PATH%;c:\mydir (From DOS)

____

--
Venlig Hilsen