k7s5a+sblive!=dobbeltlyd
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 15-02-02 19:46

Har på ovennævnte morderkort monteret et sblive! efter først
af have umyndiggjort den indbyggede lyddims i
biosopsætningen.

Alt virker fint, indtil jeg fyrer op under counter-strike.
Så får jeg både ekko og skrat (og derfor prygl med et
moderbrat). Dobbeltlyd er ikke dobbeltgodt!

Etellerandet HAR jeg gjort galt:

Under enhedsmontering finder jeg et væmmeligt pci card med
et dobbeltvæmmeligt udråbstegn i gult. Og mit lydkort
optræder både under "creative" og "enheder til lyd video og
spil".

Er der én, der har et gæt på hvor jeg skal kigge. Skal jeg
puste lidt til lakridserne på moderkortet, flashe svinet
oder was?

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Jeremias Sørensen

Dato : 16-02-02 12:22

Det lyder mærkeligt.
Kan det være noget med drivere?

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 16-02-02 14:27

Naeh, tvivler. Jeg har prøvet både med dem der fulgte med på
en cd og nogle nyere. De gamle virker bedst, mærkeligt nok.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Bear

Dato : 17-02-02 01:15

Det er nok nærmere CS det er galt med end bundkortet.

Prøv at disable EAX

Bear
ICQ: 2745075