Re: Harry Vinter finder den store tegnebog~
Fra : Kirsten

Dato : 15-02-02 17:56

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6be5b9$0$22293$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Kirsten" <romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com> skrev i en meddelelse

> fremmeste

> Jamen så kan han da bare sætte ild til en Koran i sin baghave, ikke?

Nej, han vil gerne købe én på auktion, så hvis nogen af jer skulle have en
liggende, kan I tjene en pæn sjat til studierne -- han har lovet at finde
den store tegnebog frem.

> At du tilmed vil brænde Koraner er jeg heller ikke stødt på hos selv de
mest
> troende i d.l.k. hvor man immervæk har en vis respekt for Jøder og
Muslimer
> og aldrig kunne drømme om dèn form for "udryddelse" af jøder og muslimer,
> som du lægger op til.

Lad os nu ikke strides om hvilken form, vi skal vælge, den slags er jo altid
et individuelt spørgsmål. Jeg tror, vi er meget bedre tjent med bare at
slutte op om vore præsters løfte om at bekæmpe lærdomme, der strider mod
Folkekirken -- så skal vi såmænd nok blive enige om metoderne hen ad vejen!

Jesus
> kunne skælde nogle farisæere ud i en ophidset teologisk diskussion

Tænker du på Hans ord: "I har Djævelen til fader!"?

, men
> derfra og til Luthers ideer om at ville udrydde jøder og videre til
> Nazitysklands KZ-lejre, er der meget langt.

I Kristus
Kirsten Johansen
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
-- Brænd Koranen og synagogerne! Red Bibelen fra www.horrorcomix.com --

Fra : Harald Mossige

Dato : 17-02-02 10:24

"Kirsten" <kirsten@praize.com> skrev i melding

> [...]
vejen!

> Jesus
>
> Tænker du på Hans ord: "I har Djævelen til fader!"?

Nei, bare eit godt valg!

H.M.