Re: Den korte version af Kirsten-sagaen. R~
Fra : Kirsten

Dato : 15-02-02 17:54

Anders Peter Johnsen <anderspj@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c6c6e03$0$232$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Bo G Pedersen" <gorzelak@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Okay, så tager vi den lige de berømte "Indiana Jones"-principper:
>
> "Books are for reading" (not for burning.)
>
> og:
>
> "That belongs in a museum!"
>
> Lad nu for Helvede være med at BRÆNDE bøger, ikke?
>
> Bøger er tilfældigvis det mest Gudsbenådede materiale, jeg som
> historiestuderende kan bruge...

Hvis vore forfædre ikke havde brændt kætternes perverse skrifter, havde du
ikke haft din kirke i dag, min ven!

Og hvis Pastor Brock, Harry Vinter og vi andre ikke brænder Koranen, Harry
Potter og Shakespeare i dag, er dine efterkommere new-agere og djævledyrkere
om tusind år!

I Kristus
Kirsten Johansen
romanfigurer.kirsten@horrorcomix.com
-- Brænd Koranen og synagogerne! Red Bibelen fra www.horrorcomix.com --

Fra : T.Liljeberg

Dato : 15-02-02 18:12

On Fri, 15 Feb 2002 17:53:43 +0100, "Kirsten" <kirsten@praize.com>
wrote:

>Hvis vore forfædre ikke havde brændt kætternes perverse skrifter, havde du
>ikke haft din kirke i dag, min ven!

Pragtfuldt - forestil jer en verden uden religiøse kooks.

>Og hvis Pastor Brock, Harry Vinter og vi andre ikke brænder Koranen, Harry
>Potter og Shakespeare i dag, er dine efterkommere new-agere og djævledyrkere
>om tusind år!

Folk kan frit vælge hvad de vil tro. Spar os for dit fascistoide
vrøvl.

Tom

--
Over himself, over his own body and mind, the
individual is sovereign - John Stuart Mill

Fra : P.n.

Dato : 17-02-02 09:07

"T.Liljeberg" <liljeberg_t@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Harry

> Folk kan frit vælge hvad de vil tro. Spar os for dit fascistoide

Jeg syntes du hopper for let på de limpinde folk sætter op Tom. Den mand der
skriver alt dette her, mener faktisk ikke en skid. Han er ganske harmløs,
for 5-7 år siden prøvede han at starte antikristpartiet, men fik afslag på
det. Jeg var på det tidspunkt medlem af en international satankirke fra USA,
og jeg tog ned på Christianshavn for at snakke med Søren, der dengang
udstillede sine malerier på BW grundens hal. Det viste sig at Søren ifølge
ham selv, ikke var satanist eller fascist. Da jeg prøvede at ovetale ham til
at studere satanistisk litteratur, afslog han høfligt og sagde at han var
new age tilhænger det virkede helt tydeligt at årsagen til hans
provokationer, skal findes i at han vil gøre sin kunst kendt via sin person.

Jeg fortalte ham, at jeg og et par venner et par år forinden havde fået en
del medie omtale, fordi vi havde annonceret med en bibelbrænding, da han
hørte om det skulle han straks prøve at gentage succesen. Så det er
indirekte mig der er skyld i alt det her ballade med kirsten.

P.N.
--
A people who are not convinced of their
uniqueness and value will perish