Newbie flash spørgsmål
Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 15-02-02 13:48

Jeg vil lave en lille intro på min hjemmeside. Den skal slutte med et "UK"
og "DK" flag så brugeren kan vælge hvilket sprog han nu ønsker at se min
hjemmeside i!

Min flash intro skal være ganske simpel, evt med nogle "lyn-nedslag".

Nu ligger landet bare sådan at jeg har aldrig lavet noget med flash
før!!....Jeg er virkelig newbie.

Hvilket program er lettes at bruge for en newbie til at lave en flash intro
i?

Mvh Jonas
www.jedb.dk

Fra : Søren Bjerrum

Dato : 15-02-02 14:39

Du kan lige så godt springe ud i Flash 5 og starte med at gøre som Henrik
foreslår i tråden under:
"Mit råd er at begynde med de øvelser som ligger i Flash under
Help > Lessons."

Søren Bjerrum
www.mijau.dk

Fra : Jonas Hoffmann

Dato : 15-02-02 18:14

ok Thanks....

/jonas

Fra : lennart

Dato : 17-02-02 11:30

Jonas Hoffmann wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
>
> Mvh Jonas
> www.jedb.dk
>
> Hvis du gerne vil lave en flash intro, kan jeg anbefale et program der
hedder coffecup firestarter, detter program er du i stand til at lave
virkelige gode flash swf-filer, med flotte effekter.
> url for download. http://www.coffeecup.com/software/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne