Pikforlængelse
Fra : SC

Dato : 14-02-02 23:02

Er du interesseret?
Det lader til, det virker.
Jeg har gennem længere tid samlet og læst materialer om pikforlængelse. For
et stykke tid siden sammensatte jeg et program, som jeg afprøvede på mig
selv. DET VIRKER.
Vil du høre mere om det, så send en forespørgsel.

hotguy@bluemail.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-02 01:42

Thu, 14 Feb 2002 23:02:21 +0100, skrev "SC"
<schris@worldonline.dk>:

>Vil du høre mere om det, så send en forespørgsel.

Uddrag af gruppens fundats fra
<http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet>:

Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.

Slet venligst dit indlæg, i Outlook Express: stå på meddelelsen,
gå i Meddelelse => Slet meddelelse.

Du kan læse om de forskellige grupper på usenetlinket i min
signatur.
Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil
der er sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører
hjemme i netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

CC: schris@worldonline.dk

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Fra : EH

Dato : 15-02-02 08:19

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message news:<67mo6us9glvhqpdrk7sgbbd5t8f7rncjoj@dtext.news.tele.dk>...

> Uddrag af gruppens fundats fra

Hvad med at sende ham en email i stedet?

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-02 12:04

"EH" <tilfaeldig@fcuk-me.co.uk> wrote in message news:8769ee25.0202142318.6ee57320@posting.google.com...

> Hvad med at sende ham en email i stedet?

Den maade som Knud vejleder paa er helt korrekt, da han herved
fortaeller andre om hvordan der boer goeres.

Ligesom du ved at foelge Knuds vejledning vil kunne laere hvordan
du quoter korrekt.

FUT: dk.admin.netikette (Svar paa dette indlaeg havner i den gruppe)
--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : EH

Dato : 15-02-02 15:14

"John Sahl" <spamtrap1@mandezonen.dk> wrote in message news:<lW5b8.13587$B43.921042@news000.worldonline.dk>...

> Den maade som Knud vejleder paa er helt korrekt, da han herved
> fortaeller andre om hvordan der boer goeres.

Det er der jo delte meninger om.
Som google bruger kan jeg være lidt ligeglad, men downloadede jeg
beskederne ville jeg blive irriteret over at der kom ekstra spam hver
gang. Jeg husker der var nogen som lavede et dansk website netop imod
den slags, hvor det bla påpeges at argumentet med at 'det fortæller
andre' ikke er særlig brugbart da dedikerede spammer ikke læser
grupperne men bare udvælger dem efter navn.

> Ligesom du ved at foelge Knuds vejledning vil kunne laere hvordan
> du quoter korrekt.

Tak det ved jeg. Tænker du på de 3 ekstra quotede linier så var det en
smutter.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-02 15:36

15 Feb 2002 06:13:39 -0800, skrev tilfaeldig@fcuk-me.co.uk (EH):

>Som google bruger kan jeg være lidt ligeglad, men downloadede jeg
>beskederne ville jeg blive irriteret over at der kom ekstra spam hver
>gang.

Folk kan bare lade være med at svare på vejledninger og, hvis de
gør, så i det mindste følge futten.

Det er disse ekstra indlæg, der er irriterende.

> [...]
>andre' ikke er særlig brugbart da dedikerede spammer ikke læser
>grupperne men bare udvælger dem efter navn.

Danske spammere følger i et vidst omfang med i grupperne og der
er også sendt en vejledning pr. e-mail.

Havde det været udenlandsk spam, så havde jeg ikke reageret, da
man lige netop der, ikke kan forvente at de læser gruppen og vil
være ligeglad med en mail.

<http://www.usenet.dk/netikette/vejledoss.html>

Fut: news:dk.admin.netikette
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-02 15:31

Fri, 15 Feb 2002 12:04:01 +0100, skrev "John Sahl"
<spamtrap1@mandezonen.dk>:

>FUT: dk.admin.netikette (Svar paa dette indlaeg havner i den gruppe)

No.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Tomas O.

Dato : 15-02-02 21:39

EH skrev:

> Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> .

> Hvad med at sende ham en email i stedet?

Så kan andre nye ikke lære at det han gær er forkert!

Hilsen
Tomas O.
PS. kig på www.usenet.dk omkring citatteknik
FUT dk.admin.netikette