Databasefolk søges
Fra : Lars Petersen

Dato : 24-01-01 22:06

Goddag!

Dette er ikke en cross-posting. Ej heller en dum reklame.
Det er en mulighed for dig, hvis du er udvikler, eller som denne
nyhedsgruppe
antyder, databaseekspert.
Da vi ikke selv har mange resourcer, og vi af og til får forespørgsler om vi
har udviklere, projektledere, grafikere eller lignende, har vi oprettet en
database du kan tilmelde dig. Vore kunder, eller potentielle kunder, kan så
forespørge os, og vi hjælper dem med at vælge de rigtige!
Det koster selvfølgelig ikke noget for dig.

Lige nu står vi og mangler nogle javafolk og nogle phpudviklere.

Er det noget for dig? Så tilmeld dig her: http://www.ioflux.net/job.php
Ellers må du undskylde ulejligheden.

Med venlig hilsen

Lars Petersen
ioflux

PS: Hvis du vil maile mig, så husk! Der er ingen virkelighed i min mail!

Fra : Morten Snedker

Dato : 25-01-01 15:36

On Wed, 24 Jan 2001 22:06:04 +0100, "Lars Petersen"
<lars@virkelighed.ioflux.net> wrote:

>Dette er ikke en cross-posting. Ej heller en dum reklame.
>Det er en mulighed for dig, hvis du er udvikler, eller som denne
>nyhedsgruppe antyder, databaseekspert.

Ikke desto mindre, så er du off-topic. Personligt synes jeg, det er en
dum reklame.

--
Morten Snedker
www.access-dk.mobilixnet.dk