Lydkort m. optisk udgang??
Fra : Martin Riise

Dato : 14-02-02 15:17

Hej NG,

Skal bruge et nyt lydkort. PCI, optisk & alm. line out er krav, jeg er
ligeglad med spillyd, surround mv. Det skal næsten udelukkende bruges til
musik. Jeg kører Win XP, har hørt at Hercules/Guillemot kører ringe med XP,
ellers er Fortissimo II mit valg lige p.t.

Kan nogen anbefale et andet (evt. bedre) kort??

Taaak...

Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 14-02-02 15:49

> [...]
XP,
> ellers er Fortissimo II mit valg lige p.t.

Zitech havde på et tidspunkt et WinFast-kort med digital udgang til en
billig penge (2-400 kr. så vidt jeg husker), men jeg kan ikke huske prisen,
og det ser ikke ud til at de sælger det mere...

Men måske kan du være heldig et andet sted?

Kim

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-02-02 16:14

> [...]
prisen,
> og det ser ikke ud til at de sælger det mere...

Jo den er stadig her
http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1306017016+NO/product
s/370434 og den står på ønskeseddlen til min føsda

/A