AspSmartUpload
Fra : Michael

Dato : 14-02-02 11:11

Jeg får fejlbeskeden "Unable to save file (Error 1120), sample1.asp, line
21" så jeg går fra problemet ligger i at jeg ikke kan skrive til det
bibliotek jeg peger på eller er der noget andet galt? Jeg er kunde hos
WOL/Tiscali, så hvis du ved hvad den korrekte sti sal være, vil jeg blive
glad hvis du kunne oplys den.

<%
' Variables
Dim mySmartUpload
Dim intCount

' Object creation
Set mySmartUpload = Server.CreateObject("aspSmartUpload.SmartUpload")

' Upload
mySmartUpload.Upload

' Save the files with their original names in a virtual path of the web
server
' intCount = mySmartUpload.Save("nonsec")
' sample with a physical path
intCount = mySmartUpload.Save("../nonsec") (line 21)

' Display the number of files uploaded
Response.Write(intCount & " file(s) uploaded.")
%>

Fra : Stuffy

Dato : 14-02-02 13:11

> bibliotek jeg peger på eller er der noget andet galt? Jeg er kunde hos
> WOL/Tiscali, så hvis du ved hvad den korrekte sti sal være, vil jeg blive
> glad hvis du kunne oplys den.

Du kan finde stien ved at skrive:

Response.Write Request.ServerVariables ("APPL_PHYSICAL_PATH")

Dette skal skrives på samme niveau i biblioteksstrukturen, som dit script
skal afvikles i.

Hilsen
Jimmy

Fra : Jørn Andersen

Dato : 14-02-02 16:04

On Thu, 14 Feb 2002 13:11:01 +0100, "Stuffy" <abuse@hotmail.com>
wrote:

>Du kan finde stien ved at skrive:
>
>Response.Write Request.ServerVariables ("APPL_PHYSICAL_PATH")
>
>Dette skal skrives på samme niveau i biblioteksstrukturen, som dit script
>skal afvikles i.

Fint nok, men bruge hellere Server.MapPath("sti/filnavn.ext") - der er
ikke meget ved at skulle til at lede efter fejl i et script, bare
fordi Tiscali fínder på at flytte til et andet drev.

Good luck,
Jørn