fortløbende nummer ?
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 24-01-01 21:47

Hej

Hvordan laver man et fortløbende nummer, når man indsætter med navigator
komponenten ?

Jeg har en database, hvor jeg gerne vil have et kunde nummer (nøglen), til
at stige med en, hver gang der laves en ny record

--
Hilsen AHJ

Anders Holm Jensen

Fra : Thomas D. Kryger

Dato : 25-01-01 06:08

"Anders Holm Jensen" <ahjmw@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
til
> at stige med en, hver gang der laves en ny record

Hvis du ikke vil bruge den metode som P.L. skriver om, kan du også bruge
tabellen/Queryens AfterInsert event til at lave dit eget fortløbende
nummer.

Thomas D. Kryger
www.akvariet.dk
www.akvariemarked.dk

Fra : Klaus G. Nielsen

Dato : 25-01-01 08:01

Kan du ikke bare sætte databasen til at lave en autonumber !!

Hvilken database har du ?

Klaus