Squid og eservice.opasia.dk
Fra : Allan Olesen

Dato : 14-02-02 00:41

Jeg har problemer med at få eservice.opasia.dk til at opføre sig
fornuftigt, når jeg går gennem squid, version 2.2.STABLE5.

Hvis jeg bruger Netscape 6.2, skal jeg hele tiden genindtaste kundenr.
og password, selv om jeg er logget ind. Hvis jeg bruger IE5.5, mangler
det meste af menuen i venstre side, bortset fra "Log ud"-knappen. Hvis
jeg går direkte på nettet uden om squid, fungerer det fint med begge
browsere.

Det er første gang nogensinde, squid har svigtet mig.

Er der andre TDC-kunder, som oplever det samme / har en forklaring?

--
Allan Olesen, Lunderskov

"UNIX er overflødigt." - Lars P. Fischer

Fra : Trespasser

Dato : 14-02-02 07:24

Hej

Jeg har præcis det samme problem med squid 2.3 stable2, så du er ikke alene.
Men noget der undrer mig er at nogen gange virker siden halvt andre gange
slet ikke. Jeg ved ikke hvordan de har lavet siden; men det må da være
muligt at få den til at virke.

Mvh

Brian

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 14-02-02 17:30

Således skrev Allan Olesen <aolesen@post3.tele.dk> i
dk.edb.system.unix Thu, 14 Feb 2002 00:41:13 +0100:

>Jeg har problemer med at få eservice.opasia.dk til at opføre sig
>fornuftigt, når jeg går gennem squid, version 2.2.STABLE5.

Jeg tror ikke bare det er Squid, for jeg har netop i dag oplevet samme
problem med en IE 5.0 gennem en Ms Proxyserver, og det var tilmed fra
en TDC-arbejdsstation(1)

Så det lader til at det er et generelt problem med eservice og proxies

Knud

(1) Og i den sammenhæng skal jeg da så lige påpege at jeg ikke er
ansat af TDC og derfor kun udtaler mig på egne vegne.

--
Never sign a contract including any of the phrases
"sort of", kind of", or "and stuff".

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-02-02 17:45

Knud Winckelmann <knud@fabel.dk> wrote:

>(1) Og i den sammenhæng skal jeg da så lige påpege at jeg ikke er
>ansat af TDC og derfor kun udtaler mig på egne vegne.

Det er ellers lige fastslået i d.e.i.u, at det kun er
ikke-TDC-ansatte, der kan udtale sig på TDC's vegne:

(Sådan cirka 15 linier nede).

Men det er da rart at høre, at jeg ikke er alene med mit problem.