HJÆÆLP!! GeForce 256 og XP "HOTKEY"
Fra : Carsten Howard

Dato : 13-02-02 20:47

Jeg har et ASUS V-6600 Delux med TV-Out og køre XP Pro.

Windows XP kan selv finde VGA kortet og understøtter selv med driver, men
jeg vil gerne kunne bruge min TV-Out til en PalmButler www.palmbutler.com
Det er heller ikke noget problem, udover det vil være noget nemmer hvis jeg
kunne skifte frem og tilbage med en HOT KEY mode.

Er der nogen der har "Opskriften" på det?

Da jeg kørte 98/ME kunne jeg via de programmer der var med til Skærm kortet,
som ikke kan køre i XP få adgang til en masse options.
Er der nogen der ved hvor jeg kan få de samme driver/programmer til XP?

Mvh

Carsten

Fra : Carsten Howard

Dato : 14-02-02 19:08

Er der ingen der kan hjælpe!

Fra : Thomas Hjort

Dato : 14-02-02 22:52

dk.edb.hardware.grafikkort

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-02-02 00:15

Thu, 14 Feb 2002 22:52:26 +0100, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk>:

>dk.edb.hardware.grafikkort

<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

med venlig hilsen