HD Skuffer
Fra : Hans

Dato : 13-02-02 19:12

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om HD skuffer.
Jeg ønsker at montere en HD skuffe som sekunder HD.
Hvad skal jeg købe ?
Støj ?
Varme ? ( der skal side en 7200 rpm 40 GB Maxtor )
Jeg ønsker at bruge skuffen så det er nemt at lave backup ved at bare sætte
en anden HD i.

Mvh Hans

Fra : Devast8or

Dato : 13-02-02 19:25

Jeg har en fra Zitech, i alu med to blæsere og den kan næsten godt
anbefales. Den holder disken godt kold (en 7200 RPM), men blæserne i den
larmer lidt for meget. Så vidt jeg kan se kan de hurtigt skiftes ud, hvis
man er lidt fiks på fingrene, jeg har bare ikke fået gjort det endnu. Men
sørg for at købe en i alu, de er en del mere robuste end dem af plastic jeg
har set.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 13-02-02 23:30

> [...]
> man er lidt fiks på fingrene, jeg har bare ikke fået gjort det endnu. Men
> sørg for at købe en i alu, de er en del mere robuste end dem af plastic

....Ydermere leder aluminiumen fint varmen fra HD væk, hvilket plastik ikke
gør.

Mvh. Brian