kan jeg spinge over hvor gærdet er lavest
Fra : Poul Tse Tung

Dato : 13-02-02 15:56

findes der nogle aplikationer der kan lave asp, så man er fri for at lære at
programmere i asp ?.

MVH Poul

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-02-02 16:04

"Poul Tse Tung" <mao@hotmail.com> wrote in message
> findes der nogle aplikationer der kan lave asp, så man er fri for at lære
at
> programmere i asp ?.

Der er svjv to programmer der _prøver_:

Ultradev
Microsoft Visual Studio ( eller Visual InterDev)
Og så frontpage der gør det en lille smule

Men jeg vil ikke anbefale det, da det er meget begrænset hvad man kan.

--
Jakob Andersen

Fra : Poul Tse Tung

Dato : 13-02-02 19:57

"Jakob Andersen" <jakob@effectus.dk> wrote in message
> [...]
> Og så frontpage der gør det en lille smule
>
> Men jeg vil ikke anbefale det, da det er meget begrænset hvad man kan.

Tænker du på begge programmer eller kun på frontpage ?.
og hvad koster Microsoft Visual Studio ( eller Visual InterDev)

Poul

Fra : Jakob Andersen

Dato : 13-02-02 20:41

> Tænker du på begge programmer eller kun på frontpage ?.
> og hvad koster Microsoft Visual Studio ( eller Visual InterDev)

Begge, hvis man vil lave noget som kan lidt mere end det basale kan man ikke
undgå at komme til at rode med noget kode.

Visual Interdev er udgået og kan nok kun købes brugt.

Visual Studio er en dyrere affære, kan ikke lige huske prisen.

--
Jakob Andersen

Fra : Thomas Christiansen

Dato : 13-02-02 21:17

Interdev kan købes hos www.ravenholm.dk til 5.267,00 + moms.

> Visual Studio er en dyrere affære, kan ikke lige huske prisen.

Visual Studio kan købes samme sted til 10.409,00 + moms. Denne indeholder
VB, C++, J++, Foxpro og Interdev.

Men inden du kaster dine penge afsted, skal du være opmærksom på, at du
stort set ingenting kan i Interdev uden at kode selv. Dine penge vil være
bedre investeret i nogle gode bøger, eks. ASP serien fra Wrox. Disse købes
billigst hos www.bookworld.dk

Thomas

Fra : Rico Laursen

Dato : 14-02-02 10:17

Hey do!

Jeg bruger UltraDev til alt mit asp. Jeg er på ingen måde nogen asp haj, men
trods det er det lykkedes mig
at lave adskillige aspsites..

Med ultradev kan du faktisk lave ufatteligt mange ting. Især da der er lavet
utroligt mange extensions til det.
(http://www.macromedia/exchange)

Så jeg vil anbefale Ultradev, men det kræver stadigvæk at du sætter dig ind
i programmet.

Hygge herfra

/Rico
www.cozy.dk

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 14-02-02 11:14

Macromedia laver ultradev der er en særlig udgave af dreamweaver der også
kan generere serverside kode. Du kan faktisk selv bestemme om det skal være
ASP JSP eller Coldfusion.

Jeg har engang kort prøvet den første udgave, men syntes det var lettere at
gøre tingene selv.

Du kan finde en 30 dages trial version på deres site.

http://www.macromedia.com/software/ultradev/trial/

/Marten

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 14-02-02 14:34

"Poul Tse Tung" <mao@hotmail.com> skrev i melding
> findes der nogle aplikationer der kan lave asp, så man er fri for at
lære at
> programmere i asp ?.

Du prøver deg du ... Akkurat som i PHP så heter det programmør i ASP
dersom du ønsker å få til noe ordentlig ...

--

Vennlig hilsen Erlend
erlendkb@online.no