select med SUM
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 13-02-02 12:14

Hej

Jeg skal lave en årsaldofelt, der samler alle saldo fra en faktura til en
samlet sum for indeværende år.

Er der nogle der har et godt eksempel på det ?

--
Hilsen AHJ

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 13-02-02 18:47

"Anders Holm Jensen" <ahjmw@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> samlet sum for indeværende år.
>
> Er der nogle der har et godt eksempel på det ?

Er det på en table ?, kan du bruge Calculated fields og OnCalcFields på din
Table event.

Er det en query kan du jo gøre det på scroll

Ved ikke helt om jeg har forstået dig rigtigt ?

Ulrik

Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 13-02-02 21:12

"Ulrik Vadstrup" <blackend@blackend.dk> skrev i en meddelelse
> "Anders Holm Jensen" <ahjmw@stofanet.dk> wrote in message

> Er det på en table ?, kan du bruge Calculated fields og OnCalcFields på
din
> Table event.

Hvis man kan på en table, ville det være lidt lettere.

Men hvordan bruger man Calculated fields ?

Hilsen AHJ

Fra : PL

Dato : 20-02-02 00:01

Hej Anders

Dit Spørgsmål: "Men hvordan bruger man Calculated fields ?"

Prøv, NB! ikke testet

With Query1.SQL do begin
Clear;
Add('Select SUM(kroner)')