Laserprinter og Subwoofer..?
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 12-02-02 17:20

Vil der ske noget med ens laserprinter eller blot udskriften, hvis printeren
placeres ovenpå en subwoofer (Jamo SW300, den med glaspladen).....?

Hvad med en blækprinter..? (Kan det tænkes, at magnetfeltet afbøjer
"dråberne")

Kasper der måske gerne vil placere en printer ovenpå sin subwoofer......

Også postet i dk.teknik.elektronik

Fra : Brian Olsen

Dato : 13-02-02 00:57

"Kasper Hilligsøe" <204bkvh@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> placeres ovenpå en subwoofer (Jamo SW300, den med glaspladen).....?
>
> Hvad med en blækprinter..? (Kan det tænkes, at magnetfeltet afbøjer

hmm, umiddelbart ville jeg sige at den største riciko er at vibrationerne
ødelægger et eller andet i printeren. Det er som regel derfor man ikke
montere en bilforstærker direkte på subben. jeg kunne også forestille mig at
printerhovedet rystede ud af indstilling ligesom man skal justere det efter
patronskifte!

hygge