Post db
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 24-01-01 12:48

Hej

Er der nogen der har en udfyldt Paradox 7 post nummer db ?

--
Hilsen AHJ

Anders Holm Jensen

Fra : Jesper Henriksen

Dato : 24-01-01 13:08

> Er der nogen der har en udfyldt Paradox 7 post nummer db ?

har postdanmark ikke nogen liggende
(det er godt nok excel, og der er en del gengangere - pga gadenavne også
indgår)
http://www.post.dk/postnumre/postnr.xls

Jesper

Fra : Harald Kroning

Dato : 24-01-01 14:27

"Anders Holm Jensen" <ahjmw@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der har en udfyldt Paradox 7 post nummer db ?

Hej

Jeg har en med 1243 postnr./bynavne, send mig en mail hvis du vil have den.

MVH HK

Fra : Claus Christiansen

Dato : 24-01-01 16:42

"Harald Kroning" <kroning@jyde.dk> wrote in message
> "Anders Holm Jensen" <ahjmw@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Jeg har en med 1243 postnr./bynavne, send mig en mail hvis du vil have
den.

Jeg har en med 1274 postnr/bynavne, ditto

Claus
--
Claus Christiansen, TeamD member <cch@unipeople.dk>

Pythia: http://www.pythia.dk
Personal: http://www.bigfoot.com/~kruc
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love"
A. Einstein