BTW Lasse...!
Fra : Boris Mathiasen

Dato : 12-02-02 01:57

Hej Lasse...!

OBS!: Denne besked er skrevet i denne gruppe fordi der mest er her der
bliver irettesat... og fordi jeg ikke skal anmeldes for spam, som det denne
besked er rettet mod er meget forarvet over...!

Jeg har jo lagt mærke til at du beder folk om at handle i
dk.marked.privat.... hvad pokker er det for noget? Hvis folk er registeret
skal de da ikke bruge *privat* grupperne de skal bruge *kommerciel* en der
retter så meget på folk som dig burde jo kunne finde ud af det...! Men en
til en anden gang hvor du henstiller så gør det venligst ordenligt...!
Du kan jo evt. lave et forslag om at der skulle laves en *kommerciel*
gruppe til mobil eller evt. unlock...!

Og husk: Man skal feje før sin egen dør før at man fejer foran andres...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-02 07:15

Boris Mathiasen skrev:

>Som det denne besked er rettet mod er meget forarvet over...!

Hvis 'det' er mig, så forstår jeg ikke du skriver til gruppen. Og ja,
jeg hader spam - det håber jeg ikke jeg er den eneste der gør - kan
ikke se _nogetsomhelst_ positivt ved spam.

>Jeg har jo lagt mærke til at du beder folk om at handle i
>dk.marked.privat.... hvad pokker er det for noget?

Det har været diskuteret i en af admin-grupperne tidligere.

>Hvis folk er registeret

Du tænker på en momsregistrering?

>skal de da ikke bruge *privat* grupperne de skal bruge *kommerciel* en der
>retter så meget på folk som dig burde jo kunne finde ud af det...!

Boris, umiddelbart ser jeg ET formål med dit indlæg - at nedgøre mig.
Først overvejede jeg helt at lade være med at svare på dette indlæg,
men nu fik jeg altså alligevel skrevet et.

>Men en
>til en anden gang hvor du henstiller så gør det venligst ordenligt...!

Du må gerne fortælle hvad du præcist mener. Jeg henstillede Lars i
går, jeg mener jeg gjorde det på en god måde:

>Du kan jo evt. lave et forslag om at der skulle laves en *kommerciel*
>gruppe til mobil eller evt. unlock...!

_Jeg_ (ja, det skal stå for egent regning), mener at i den nuværende
mobil-handel-gruppe er unlock-forespørgsler ok, og selvfølgelig svar
derpå. Hvis du mener det modsatte (som det umiddelbart ikke virker
til, på mig virker det bare som om du efter mig), så tager jeg gerne
debatten i dk.admin.netikette. Den gruppe du mener bruges idag er
altså news:dk.marked.kommerciel ?

Jeg mener IKKE at der er nogensomhelst gruppe der skal bruges til
faste reklamer/opslag for unlockere.

>Og husk: Man skal feje før sin egen dør før at man fejer foran andres...!

Ja..?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Hvilken gruppe du skal vælge? Se http://www.usenet.dk/grupper.pl

Fra : helloo.dk

Dato : 12-02-02 20:41

Jeg syntes også at du er lidt umulig at have med at gøre Lasse. Du skulle
tage og blive Politimand IRL da du åbenbart nyder at irettesætte folk som
ikke gør tingene 100% efter bogen. Du er nu lige lidt for smålig nogle
gange... Prøv engang at tænk over dette da du ville være meget nemmere at
holde ud hvis du slappede lidt af...
Hilsen Dan
helloo.dk

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Jens Karstoft

Dato : 12-02-02 22:11

> [...]
> ikke gør tingene 100% efter bogen. Du er nu lige lidt for smålig nogle
> gange... Prøv engang at tænk over dette da du ville være meget nemmere at

Hørt!

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-02-02 22:51

Dan skrev:

>Jeg syntes også at du er lidt umulig at have med at gøre Lasse.

Ville det ikke være nemmere hvis folk bare brugte grupperne til det de
nu engang er beregnet til?

>Du skulle tage og blive Politimand IRL

Nej tak.

>da du åbenbart nyder at irettesætte folk som ikke gør tingene 100% efter bogen.

Det er din påstand, og det er ikke korrekt. Jeg ville nyde hvis folk
bare brugte grupperne til det de er beregnet til - det ville være så
meget nemmere.

>Prøv engang at tænk over dette da du ville være meget nemmere at
>holde ud hvis du slappede lidt af...

Jeg er helt afslappet, jeg beder pænt folk om at overholde netiketten.
Hvis folk gjorde dette, så ville usenet være et meget bedre sted at
være.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten HB

Dato : 12-02-02 22:54

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> wrote in message
> [...]
> ikke gør tingene 100% efter bogen. Du er nu lige lidt for smålig nogle
> gange... Prøv engang at tænk over dette da du ville være meget nemmere at

Hvis Lasse slappede af ville gruppen til gengæld ikke være til at holde ud.
Hvorfor kan folk ikke bare acceptere at denne gruppe ikke er til handel, og
stoppe de skide handelsindlæg?

Hvis I er utilfredse med at der ikke må handles i denne gruppe kan I skrive
et OTD og forsøge at får gruppens fundats ændret.

Hvad angår om den nye gruppe jeg har søgt om skal være til privat ellers
kommerciel handel, kan jeg ikke forstå at folk først kommer frem nu hvor
debatten er slut. Der har været 4 uger(!) til at diskuttere den gruppe.

/Morten

Fra : helloo.dk

Dato : 13-02-02 08:36

Jeg gider ikke bruge min tid på at diskutere ligesom Lasse.. Derfor lader
jeg ham bare brokke sig.. Jeg handler ikke i denne gruppe men gør det i den
der hedder marked. Men alligevel kan han finde små fejl og det er det der er
lidt træls. Men jeg gider ikke og diskutere. Jeg retter mig bare efter
reglerne så godt jeg nu kan. Men at hjælpe kan nogle gange være svært når
man ikke må henvise til en egen hjemmeside selv om det er gratis hjælp at
hente da en egens hjemmeside også indeholder reklame for andre ydelser.. Kan
i få øje på problemet??

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-02-02 11:56

Wed, 13 Feb 2002 08:35:50 +0100, skrev helloo.dk, på 15 linier, i
<3c6a1754$0$22310$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, :

> [...]
>hente da en egens hjemmeside også indeholder reklame for andre ydelser.. Kan

Denne snak høre ikke til her, og jeg syntes det er lige og gå til
grænsen med din sig. i dette tilfælde.
Hvis du ligge mærke til Lasse "Normalt" ikke bruger sin reklame Sig.
når han henviser.

Men nok om det

EOD i denne gruppe
Resten bedes forsættes i Newsgroups: dk.admin.netikette
Som der futtes til

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433