Solarie Webcam
Fra : Sanne Hansen

Dato : 11-02-02 17:43

Hej

Jeg så lige to hjemmeside hvor der var live webcam til nogle solarie.

Det kan man da ikke! Jeg ville da explodere hvis jeg opdagede at jeg blev
optaget når lå og tog sol.

Hvorfor synes i fyre at det skulle være så fedt at kigge på en der tager
sol? I kan jo se det samme
på stranden eller i svømmehallen!

http://www.solsex.dk
http://www.pleasurehouse.dk

Ps. Er det overhovedet lovligt?

--
Søde tanker fra
Sanne Hansen

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-02-02 19:46

On Mon, 11 Feb 2002 17:42:46 +0100, "Sanne Hansen"
<sanne@doyouloveme.dk> wrote:

ja Hej Sanne
du står godt nok til den store røw tur - til spam klage _& edikkette
rund tur

>Hej
>
>Jeg så lige to hjemmeside hvor der var live webcam til nogle solarie.

ja det er der b.la men frem for alt så havner man i et spam inferno -
hvor der dukker kredit kort s tegn op i tide og utide -
jeg var selv ny en gang og kæmpede mig igenem mangt en xxx=$$$ www
men skal man pronto henvise til en spam side så henviser man til de
link hvor der ER noget gratis og det kan man rent faktisk også finde
her ved at gå ind på :http://www.solsex.dk/cam4.php?menu=sol1
der godt nok er ubesøgt PT
men så kikker vi lidt vider og i det skrivene øjeblik er der bid på :
http://www.solsex.dk/cam5.php?menu=sol1

>Det kan man da ikke! Jeg ville da explodere hvis jeg opdagede at jeg blev
>optaget når lå og tog sol.

Øhh nu er det her en tysk side har hørt om den ... nu opere vi jo ikke
med skjult kamera - de ved det godt !

>Hvorfor synes i fyre at det skulle være så fedt at kigge på en der tager
>sol?

hvem har sagt vi synes det `? der findes kun en interesandt ting ved
en porno side og det er ikke om der er nøgen kvinder på eller ej -
trust men man drukner i porno efter meget kort tid er man helt imun -
nej det der er skægt der er at se om man kan finde en bagdør til en
betaling side flå alt indholdet ud og poste det i en alt gruppe med
csv osv - det er tilgendgæld fedt når det lykkedes og der er folk der
er pisse goe til her jeg kender en der har revet 63 gigabyte ud af en
side før den kom på nettet DET ER FEDT !!!

>I kan jo se det samme
>på stranden eller i svømmehallen!

hwa fan sku man der når man har fasnet ???

>http://www.solsex.dk

det her er rent spam hvor man kan flå sig 5-6 gratis pix på 7-8
minutters surfen spild af tid - man kan gå i en lat gruppe og rive 70
gange så meget ned på den samme tid !

>http://www.pleasurehouse.dk

den er sådan set reel nok det er en tysk side er jeg ret sikker på -
hvor der så er nogen danske spammer der har købt retigheder eller
snart har et stort problem og alt hvad man så blive belemeret med er
nogen - om ikke andet så meget dårligt lavede banner reklamer
egendomeligt nok for den danske bank b.la - man kan sige hvis man
forventer at komme ind på en sex side så skal man væbne sig med
toldmod da megene tid bruges på at se folk drikke kaffe i receptionen
man skal faktisk så langt som til :
http://www.pleasurehouse.dk/solarium1-4.asp for at der kan være bid
billede gengivelse er umådeligt ringe - her er man så fra spammers
sider også godt klar over at det nok er et led man hurtigt vil vende
tilbage til hvorfor der kommer et par af de sædvaneligt umådeligt og i
almindelighed forhadte puf up sider - til det kan man gratis hente
noget der heder panick ware der simpelthænd gør at de ikke kan
starte:)

det er jo det der er hele filsofien og humorene bag porno link det er
at man hader dem der laver dem fordi man VED de vil tage røwen på en
og de lyver - dte fede er så at fuck them back og som beskrevet rippe
derres sider free poste det - eller som her bare henvise til de link
der føre til noget !

jeg tror faktisk den del der heder chat tøserne ville kunne rippes
uden problemer med en almindelig spyder :1.29
http://www.pleasurehouse.dk/chatgirls2.asp

>Ps. Er det overhovedet lovligt?

ja for dem på den side er det - for dig at lave reklame for det
her:nej du gør det indrømmet smart ved at lægge det op til debat -
hvorfor den dybest set nok overlever fundassen selv om begge de sider
du refere til er spam befængte

Mv
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-02-02 22:19

Hej Sanne

> Jeg så lige to hjemmeside hvor der var live webcam til nogle solarie.

Jep.

> Det kan man da ikke! Jeg ville da explodere hvis jeg opdagede at jeg blev
> optaget når lå og tog sol.

Jep, men det er gratis og folk ved det godt. Meget banebrydene koncept -
not!

> Hvorfor synes i fyre at det skulle være så fedt at kigge på en der tager
> sol? I kan jo se det samme
> på stranden eller i svømmehallen!

Øh, "I" fyre. Jeg tror kun det kan interesse et fåtal.

> http://www.solsex.dk
> http://www.pleasurehouse.dk
>
> Ps. Er det overhovedet lovligt?

Ja, folk får jo gratis sol, mod at der er webcam på.

Med venlig hilsen

Mark
--
Ugens Fischer citat
"La Cour, du har to lejligheder jeg har ikke nogen - gi' én"

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-02-02 14:24

"Sanne Hansen" skrev

Hej Din fucking spammer.

Domænenavnet i din mailadresse er lavet af Wheeler webdesign, som til-
fældigvis også har lavet Pleasurehouse.dk. Det betyder dog ikke, at vi
ikke kan bruge indlægget som afsæt for en debat.

> Jeg så lige to hjemmeside hvor der var live webcam til nogle solarie.

> Det kan man da ikke!

Det ser da ellers sådan ud.

> Jeg ville da explodere hvis jeg opdagede at jeg blev optaget når lå
> og tog sol.

Årh, hold op. Det er jo ligesom på stranden eller i svømmehallen.

Jeg tror nok at konceptet er skruet sammen sådan, at det er gratis at
tage solen, imod at man bliver filmet.

> Hvorfor synes i fyre at det skulle være så fedt at kigge på en der
> tager sol?

Det er da heller ikke ret meget ved i et solarie eller gennem et web-
cam. Det er meget bedre på stranden.

solsex.dk viser vistnok billeder fra solarier som ligger i Tyskland.
Jeg kan ikke huske URL til det originale tyske websted.

Nogle synes nok at det er fedt, fordi der er telefoner i kabinen og
man kan derfor ringe og bede f.eks. kæresten om at gøre specielle
ting. Hvis jeg f.eks. havde en kæreste i København (jeg bor i Århus),
vil jeg da godt kunne finde på at bede hende om at tage lidt sol og
så ringe til hende mens hun gjorde det.

Hvis du vil se webcams fra NASA, kan du kigge her:

Næste raket affyres om 16 dage 4 timer og ca. 22 minutter. Det er da
en udløsning der vil noget.

> Ps. Er det overhovedet lovligt?

Ja, hvis der tydeligt er gjort opmærksom på det (det kommer sikkert
ind under loven om overvågning af offentlige steder eller lignende).

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-02-02 15:33

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> wrote in message
> solsex.dk viser vistnok billeder fra solarier som ligger i Tyskland.
> Jeg kan ikke huske URL til det originale tyske websted.

Her er en: <URL: http://www.gratissolarium..de/wox1.htm>

For mig at se er brugerne _mindst_ lige så interesserede i aktiviteterne som
seerne!

--
-Jens B.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 12-02-02 16:48

On Tue, 12 Feb 2002 15:33:22 +0100, "Jens Bruun"
<jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> wrote:

> [...]
>
>Her er en: <URL: http://www.gratissolarium..de/wox1.htm>
>
>For mig at se er brugerne _mindst_ lige så interesserede i aktiviteterne som

Tjjjja tsk tsk :) :The page cannot be displayed

Mv
Bo

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-02 16:38

Hej Peder

> Domænenavnet i din mailadresse er lavet af Wheeler webdesign, som til-
> fældigvis også har lavet Pleasurehouse.dk. Det betyder dog ikke, at vi
> ikke kan bruge indlægget som afsæt for en debat.

We are not worthy. Glimrende detektivarbejde mr. Wayne.

Med beundrende hilsen

Mark