Abu Suverän
Fra : Magnus Harkjær

Dato : 11-02-02 09:57

Heys

Har overvejet at investere i et Abu Suverän fast spolehjul da jeg
efterhånden trængte til et nyt.. Men, ringede til min lokale Sportsfiskeri
forretning og fik at vide at Abu's CD4 og CD6 er nøjagtige kopier bare til
halv pris, er dette korrekt? Virker jo lidt underligt at en forretning ikke
er intresseret i at sælge den dyreste model.. Men hva ved jeg? Kunne dog
godt tænke mig at høre lidt nærmere, er der nogle forskelle?

Fra : JD

Dato : 11-02-02 11:17

Hej
Det er ikke korrekt, der er snekkedrev i Suverän hjulet, det er der ikke i
CD serien
mvh
Jakob

Fra : -- kent --

Dato : 11-02-02 17:46

On Mon, 11 Feb 2002 09:57:04 +0100 in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Magnus
Harkjær wrote:

> [...]
>er intresseret i at sælge den dyreste model.. Men hva ved jeg? Kunne dog
>godt tænke mig at høre lidt nærmere, er der nogle forskelle?

CD4 och CD6 har bromsen i mitten precis som Suverän men det är enda
likheten. CD4 och CD6 är byggda i komposit någonstans i Fjärran Östern.
Suverän är byggd i metall i Svängsta i Blekinge. Suverän och alla de olika
Ambassadeurerna byggs i Svängsta och har en helt annan kvalitet än vad de
andra rullarna har.

Fra : Balthazar

Dato : 12-02-02 13:49

En personlig fråga bara: Är det den "gamle" havsfiskar Kent (som visat sig
mycket kunnig på ABU rullar) som är tillbaka? Tycker att jag inte sett dig
här på länge och dina ibland bitska inlägg saknas i den svenska gruppen.
Mvh Henric

Fra : -- kent --

Dato : 12-02-02 17:23

On Tue, 12 Feb 2002 12:49:24 GMT in <news:dk.fritid.lystfiskeri> Balthazar
wrote:

> [...]
>här på länge och dina ibland bitska inlägg saknas i den svenska gruppen.

Yup.

<klipp>

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 12-02-02 20:10

Tak for hjælpen =)

Købte Abu Suverän, håber så jeg har hjul nok til de næste 5 år i hvert fald.

Fra : Anders og Berit

Dato : 13-02-02 01:27

Pas den med skylning og smøring. Jeg har stadig min Cardinal 44 fra 1975.

Anders