Til newbies : Husk sslug bøgerne
Fra : Peter L. Bentsen

Dato : 11-02-02 04:45

Hej alle.

Syntes bare lige at jeg ville slå lidt på tromme for sslug og deres Open
Content bøger : http://www.sslug.dk/linuxbog/

Nederst på siden er der links til butikker der printer siderne ud og binder
dem ind for dig, hvis du ikke bryder dig om 150 løse sider der ligger og
flyder rundt.

Mvh. Peter L. Bentsen
E-mail : mellow@mellow.dk

Fra : sten.hansen@ny-post.~

Dato : 11-02-02 09:42

Mon, 11 Feb 2002 04:44:49 +0100, skrev Peter L. Bentsen:

> [...]
>dem ind for dig, hvis du ikke bryder dig om 150 løse sider der ligger og

Man kunne også købe A4-papir med 4 huller, det passer fint med
tryksagsmapper med D-ringe og vupti, Linux bøger til at sætte i reolen.

mvh
Sten Hansen

--
Denne e-mail adresse er gyldig i 8 uger eller indtil der modtages spam.

Fra : DUdsen

Dato : 11-02-02 14:46

sten.hansen@ny-post.dk wrote:

> Man kunne også købe A4-papir med 4 huller, det passer fint med
> tryksagsmapper med D-ringe og vupti, Linux bøger til at sætte i reolen.

Efter at printeren har stået et par gøjn og spyttet sider ud til ca 4 kr
stykket. tror jeg ikke lige.

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 12-02-02 21:49

DUdsen <dudsen@gjk.dk> wrote in news:newscache$svfdrg$33a$1
@kalvebod.groenjord.dk:

> Efter at printeren har stået et par gøjn og spyttet sider ud til ca 4 kr
> stykket. tror jeg ikke lige.

Der er da derfor ens skole har en laserprinter er det ikke?

--
Med venlig hilsen Esben
for svar over email fjern _slet_