Ny HD i HD skuffe uden blæser
Fra : Christian

Dato : 10-02-02 19:37

Hej NG,

Jeg har overvejet at købe en ny HD til min HD skuffe. HD skuffen er uden blæser. Går det at sætte f.eks. en
Seagate "Barracuda IV 60GB" eller
IBM "DeskStar 60GXP 60GB"
i skuffen, eller udvikler disse diske for meget varme?

Jeg har indtil nu haft en IBM 8GB disk siddende og det har fungeret fint.

- Christian

Fra : Brian Hansen

Dato : 10-02-02 20:00

> [...]
> Seagate "Barracuda IV 60GB" eller
> IBM "DeskStar 60GXP 60GB"
> i skuffen, eller udvikler disse diske for meget varme?

Jeg har nogle 7200 rpm IBM diske i skuffer, de køre uden problemer.
Jeg har dog ikke bund og låg på selve skuffen.

Har også nogle Barracuda'er og de bliver ikke særlig varme.

Brian

Fra : Christian

Dato : 11-02-02 06:17

Hep Brian!

Jeg selvfølgelig lade være at sætte låget på. Det havde jeg ikke tænkt på.

Tak
- Christian