Husk at slå over på DR2 i aften kl. 21.00
Fra : Freya

Dato : 10-02-02 19:09

....og se filmen "The Crying Game".

Hvis I har lyst, kan I opfatte dette som et debatoplæg, og dele
eventuelle betragtninger her i NG efter filmen, men egentlig er det
bare en anbefaling af en hammergo' on-topic film, som nok vil
kunne...nej, jeg vil ikke røbe for meget ;)

--
Freya

Fra : Ally

Dato : 10-02-02 20:04

> [...]
> bare en anbefaling af en hammergo' on-topic film, som nok vil
> kunne...nej, jeg vil ikke røbe for meget ;)

Arh... koooom nuuuu! Jeg har ikke set den, og havde ikke planlagt at se den.
Men hvis den er on-topic i denne gruppe, så kunne det da være

Knus

Ally
--
ICQ#: 15 88 35 47
E-mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : Freya

Dato : 10-02-02 20:47

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev :

Ally, den SKAL du bare se!

>Arh... koooom nuuuu! Jeg har ikke set den, og havde ikke planlagt at se den.
>Men hvis den er on-topic i denne gruppe, så kunne det da være

SPOILERSPACE
'
'
'
'
'
SPOILERSPACE
'
'
'
'
'
SPOILERSPACE
'
'
'
'
'
Se den!! Og hvis du efter en halv time, tror at det ikke lige er dig,
så bliv hængende alligevel! Det er en film som ændrer karaktér mange
gange undervejs.

Og du vil blive overrasket ;)
--
Freya

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-02-02 22:10

"Freya" <frey@bonbon.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Se den!! Og hvis du efter en halv time, tror at det ikke lige er dig,
> så bliv hængende alligevel! Det er en film som ændrer karaktér mange

Åhgud, det er jo enhver erklæret heteroseksuel mands værste mareridt. Med de
små kjoler "hun" går rundt med er det da fuldstændigt vanvittigt at tænke
sig at "hun" kan skjule en normalstor penis...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ally

Dato : 11-02-02 18:36

> Ally, den SKAL du bare se!

Øv, fik den ikke set

Knus
Ally

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 11-02-02 20:03

On Mon, 11 Feb 2002 18:35:49 +0100, "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote:

>Øv, fik den ikke set

den glippede også for mig hvis jeg finder den skal jeg nok poste den i
dk.binaer film eller se om Mic gider vise mig hvordan man ripper den
Mv
Bo
--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)