Skærme
Fijala 3554
"Gammel" Skærm går i standby bl.a. ved DVD~
Fra : BOJ

Dato : 10-02-02 16:34

Jeg har en AMD Athlon 1700 XP med Geforce 2 - 400 skærmkort og en
"gammel" Compaq V70 monitor. Jeg har tidligere lykkedes at se et par DVD
film på dette, men nu kører filmen et par minutter og så går skærm i
stand by mode. Nogle gange gør den det også hvis jeg bare laver et eller
anden på pc'en uden at se DVD-film. Da opløsning stod til 1024 x 768 og
75 hz skete det hele tiden. Efter at have sat det ned til 1024 x 768
sker det (næsten)kun når jeg vil se DVD-film. Nogle film kan startes og
køre lidt, mens andre straks får skræmen til at gå i sort. Skal der en
ny skærm til eller kan man juster skærmkort / drivere eller andet så dne
kan fungere ? Jeg har ikke downloaded nogen driver til skærmen da
windows XP tilsyneladende kender den

http://www.kandu.dk/