Hej NG (nyt hus)
Fra : bclassen

Dato : 10-02-02 15:29

Jeg er ny på denne NG, så hej alle sammen.

Er der nogen her der vil anbefale et sted hvor man kan få lavet et
kolonihave hus
efter eget ønske?
Jeg skal have bygget et hus på 40 kv/m med termoruder og 100mm isolering
over alt.
Hvad kan det cirka koste?

På forhånd tak
Hilsen Claus

Fra : Per H

Dato : 10-02-02 18:39

On Sun, 10 Feb 2002 15:28:37 +0100, "bclassen" <bclassen@wanadoo.dk>
skrev:

Hvor i landet er det

> [...]
>kolonihave hus
>efter eget ønske?
>Jeg skal have bygget et hus på 40 kv/m med termoruder og 100mm isolering

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : bclassen

Dato : 10-02-02 19:12

Det er i Glostrup (sjælland)
MVH Claus

Fra : Permoje

Dato : 11-02-02 16:33

Det kan Brixtofte nok klare for dig .........

Bare gas.......

Mvh. Permoje

Fra : John Vedsegaard

Dato : 12-02-02 21:59

Prøv at spørge din lokale tømrermester...

Malermester John Vedsegaard

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/