Hjælp til ny strømforsyning....
Fra : Rasmus

Dato : 10-02-02 12:13

Hejsa

Jeg har netop købt en ny strømforsyning til min comp da jeg synes den gamle
larmer for meget.....jeg har købt en 300W Silent System strømforsyning. Nu
er mit problem bare at når jeg tilslutter den til mit MB som er et Asus
A7V133 ATX så sker der absolut intet når jeg trykker på powerknappen. Det er
ikke strømforsyningen der er i stykker da jeg har prøvet at "kortslutte" den
til at starte uden at den er sat til mit MB og der virker den fint. Og den
skulle være kraftig nok til at kunne trække mit system. Nogen der har nogen
forslag til hvad der kan være galt????

På forhånd tak

Rasmus Hansen

Fra : Rasmus

Dato : 10-02-02 12:20

Jeg har forresten en Athlon XP 1700+ og et Geforce 2 GTS...

Rasmus

Fra : Kim Thomsen

Dato : 10-02-02 14:36

> [...]
> til at starte uden at den er sat til mit MB og der virker den fint. Og den
> skulle være kraftig nok til at kunne trække mit system. Nogen der har

Måske er du kommet til at hive ledningen til powerknappen af mb? (bare et
gæt)

Mvh Kim Thomsen

Fra : Rasmus

Dato : 10-02-02 14:38

Nej, desværre er det ikke bare det.....den er sat på og den virker da jeg
har min gamle strømforsyning sat til nu