Arkeia med to NIC. Problem!
Fra : Peter Andersen

Dato : 10-02-02 11:14

Er der nogen der kører Arkeia(www.arkeia.com) med to NIC? jeg kan simpelthen
ikke få den til at vise netværket under Navigator. Jeg har fuldt de
forskellige vejledninger i manualen, men ikke om det hjalp. Den viser ikke
engang den egen maskine.
Maskinen er forbundet som gateway mellem et LAN og internettet.

--
---
M.v.h. Peter Andersen.

Fra : Lars R. Pedersen

Dato : 10-02-02 14:52

Hej
Jeg kører Arkeia på en gateway, denne sidder mellem LAN og WAN. Versionen er
den der er fri, server + 2 clients. Jeg havde ingen problemer under
installationen. Bruger den kun til BU af local disk´s.
mvh
Lars

Fra : Peter Andersen

Dato : 10-02-02 18:50

Ok det viste sog at være et lokalt firewall problem. Arkeia sender en masse
info til til egen ip uden om lokalhost via port 617. Det skal der selvf.
tages højde for i sin firewall.

---
M.v.h. Peter Andersen.