digital audio output.
Fra : Sten

Dato : 09-02-02 22:03

Findes der et lydkort til PC, som kan håndtere det digital audio
signal der sidder i min forstærker/reciever ?

Det er et almindelig phonestik.

Fra : Kenneth

Dato : 10-02-02 00:16

> Findes der et lydkort til PC, som kan håndtere det digital audio
> signal der sidder i min forstærker/reciever ?
>
> Det er et almindelig phonestik.

Du skal bruge et lydkort med SPDIF ind. Jeg mener, at Creative laver et, men
aner ikke, hvad det hedder/koster.
Jeg selv bruger et Soundscape Mixtreme, men det er også et proff. kort.

Mvh

Kenneth
Fjern ulla i email for svar.

Fra : Sporten

Dato : 10-02-02 09:15

"Kenneth" <mulla@fedt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til det gamle SB live jeg har, er der digital I/O addon kort med til. på
dette kort er der en SPDIF in og en SPDIF out+ Digital DIN.(og to til midi)
jeg mener at det stadigt er muligt at købe dette addon kort til de nye SB
live kort, men jeg er ikke helt sikker.

MVH.

Sporten.

Fra : Madsen

Dato : 10-02-02 15:11

Sporten skrev:

> [...]
> Digital DIN.(og to til midi) jeg mener at det stadigt er
> muligt at købe dette addon kort til de nye SB live kort, men

Jo det kan du stadig.
De kan bla. købes her: <http://www.xs-sound.dk/sb2.htm> eller her:
<http://www.xs-sound.dk/sb3.htm>

Madsen.