enebarn...
Fra : Nielsen

Dato : 09-02-02 00:15

Hej med Jer igen..

Er der nogle her, der kender til et forum eller ligende på nettet til
enebarns - forældre. Jeg synes nogle gange jeg står i situationer hvor jeg
kunne mangle andres mening og holdning til specielt det at have et enebarn.

mvh Duddi

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-02-02 12:35

Du kan under netdoktoren foreslå at der bliver oprettet et sådan forum
Anja

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-02-02 13:09

"Jesper Pedersen" <jesper_pedersen@hotmail.com> wrote in message
> Du kan under netdoktoren foreslå at der bliver oprettet et sådan forum
> Anja

eller også bare stille dine spørgsmål herinde..... jeg har nemlig et enebarn
( delebarn og en stedsøster på hveranden weekendbasis)
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*