Unlock af Ericsson 310 i Esbjerg
Fra : Kim

Dato : 07-02-02 11:22

Jeg har en Ericsson 310 som jeg vil have åbent
Helst fra Esbjerg. Skriv et telefonnummer og en pris

Hilsen Kim

Fra : Morten HB

Dato : 09-02-02 15:33

"Kim" <kim7@esenet.dk> wrote in message
> Jeg har en Ericsson 310 som jeg vil have åbent
> Helst fra Esbjerg. Skriv et telefonnummer og en pris

news:dk.marked.privat.telefon.mobil er gruppen du søger.
Denne gruppe er til debat og ikke til handel.

/Morten

Fra : Kim

Dato : 08-02-02 04:36

Jeg skal ikke handle. Men have unlock min telefon
Er det ikke denne gruppe

Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 09-02-02 17:41

Kim skrev:

>Jeg skal ikke handle. Men have unlock min telefon

Du skriver "skriv telefonnummer og pris" - når vi snakker pris, så er
der tale om handel - lige gyldigt om det er en fysisk vare eller en
tjenesteydelse

>Er det ikke denne gruppe

Nix.

Som Morten skriver, så er det news:dk.marked.privat.telefon.mobil der
skal bruges til dette. I denne gruppe diskuterer vi unlocking -
hvordan gøres det osv.

venligst,
Lasse Hedegaard

--