Mand uden lyst
Fra : Helle Nielsen

Dato : 08-02-02 22:50

Hejsa.

Kan det passe at selvom en mand får stiv pik at han så ikke har lyst til
sex? hvis jeg som pige går nøgen rundt eller laver noget frækt og han så får
rejsning...hvorfor vil han så ikke have sex??
Hvad pokker gør jeg? han har sq aldrig lyst...

Hilsen mig

Fra : Anders Nielsen

Dato : 09-02-02 00:30

"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det passe at selvom en mand får stiv pik at han så ikke har lyst til
> sex?

Hvis du er våd har du så altid lyst til sex?

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 09-02-02 09:45

On Sat, 9 Feb 2002 00:29:50 +0100, "Anders Nielsen" <none@none.dk>
wrote:

>"Helle Nielsen" <helle@jirty.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hvis du er våd har du så altid lyst til sex?

Øhh nå ja .. jeg skulle lige venden den 2 gange vent lige lidt
freYYYYYYYYYYYYYyyyyjjjjjaaaaee......Hvis du er våd har du så altid
lyst til sex?

Nå hun er lige gåed .... men jeg tror jeg kan svare ja med fare for at
tage fejl .. hvis vi taler om sekret sondring .... mht rejsning --- så
vil jeg nu altid ku få et samleje op at stå med hende ... men
idnrømmet det er ikke altid jeg gider at spille den af

MvH
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 09-02-02 20:02

Helle Nielsen wrote:

> Hejsa.

Hej

> [...]
> rejsning...hvorfor vil han så ikke have sex??
> Hvad pokker gør jeg? han har sq aldrig lyst...

Skift ham ud med en mand der virker. (Send evt, nøgenbilleder og
adresse til undertegnede)

--
Peter Knutsen

Fra : Henning

Dato : 14-02-02 16:40

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Skift ham ud med en mand der virker. (Send evt, nøgenbilleder og
> adresse til undertegnede)

Hvad vil du dog med et nøgenbillede af en mand der ikke virker *ROTFLOL*

MVH
Henning

Fra : Ghita

Dato : 14-02-02 17:03

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en
> Hvad vil du dog med et nøgenbillede af en mand der ikke virker
*ROTFLOL*

Det kan være han samler............hehe
Ghita

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 14-02-02 19:11

On Thu, 14 Feb 2002 17:02:33 +0100, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

>"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en
>*ROTFLOL*
>
>Det kan være han samler............hehe

du godeste du siger noget jeg har en ENORM samling af pronografisk
materiale - jeg er lige ved at ordne min cd rommer og føre min film
til katalogs ( det er godt nok ikke erotisk film ) men jeg tror sgu
ind til vider i min sortering jeg har fundet Puhh hvad er der ca 65
giga csv organiseret dvs der er ikke nogen af billeder eller små avi
er der er ens + alle mine back upps af ufrædige samlinger - men det ku
sgu da i grunden være skægt hvis der et eller andet sted lå en stak
billeder af stole senge gummi læder & længer uden mennesker :)
jeg har ike set en brøkdel af dem .... men det kan sgu ikke udelukkes
selv om jeg tvler !
Mv
Bo

Fra : olfert25

Dato : 12-02-02 18:04

"Helle Nielsen" skrev d. 08-02-02 22:50 dette indlæg :
> [...]
så får
> rejsning...hvorfor vil han så ikke have sex??
> Hvad pokker gør jeg? han har sq aldrig lyst...

Jamen jeg vil bare sige, at det da måske ikke er altid man har lige
meget lyst og måske netop derfor sker der ikke de store sager. Nogen
gange bliver man seksuelt ophidset andre gange ikke og det uanset om ens
kæreste måske render rundt i et par g-strenge. Tal sammen om det og bliv
enige om hvordan det er bedst for jer.

Olfert 25

http://www.kandu.dk/

Fra : olfert25

Dato : 12-02-02 18:06

> [...]
så får
> rejsning...hvorfor vil han så ikke have sex??
> Hvad pokker gør jeg? han har sq aldrig lyst...

hej igen..........!

Jeg glemte lige og sige. Jeg bestemt kan det passe, at en mand ikke
altid har lyst til sex selv om "den stritter godt" det kan man ikke
altid selv kontrollere.

Olfert!

http://www.kandu.dk/