Skede muskler
Fra : Helle Nielsen

Dato : 08-02-02 22:36

Hejsa.

Jeg har hørt at man kan få en eller anden form for nogle "vægte" eller sådan
noget som skulle være udformet som små kugler. Dem skal man komme op i
skeden og derved træner man musklerne der oppe som også vil være en fordel
når man engang skal føde.
Er der nogen herinde der har erfaring med sådan nogle vægte og hvordan man
træner og ikke mindst hvor på nettet at man kan købe dem?

Hilsen Helle

Fra : Tomas O.

Dato : 09-02-02 09:06

Helle Nielsen skrev:

> [...]
> skal føde. Er der nogen herinde der har erfaring med sådan
> nogle vægte og hvordan man træner og ikke mindst hvor på

De kaldes ofte vaginakugler og er lavet af stål så de vejer lidt.
Husk at varme dem bare lidt op inden indførelse.

http://www.paradis-herning.dk/toys/toy10.htm
http://www.sexshop2000.dk/dansk/toys-loveball.html

den her link er med forbehold da jeg ikke har læst det der står:
http://www.carl-mar.dk/Udgivelser/Artikler/Slappe_kusse.html

Hilsen
Tomas O.

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 09-02-02 09:39

On Fri, 8 Feb 2002 22:35:39 +0100, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:

> [...]
>noget som skulle være udformet som små kugler. Dem skal man komme op i
>skeden og derved træner man musklerne der oppe som også vil være en fordel

Njaaa det er vist mere EFTER man har født - men hvor om alting er ; så
er en stam kusse well altid bedre ind en slap med fare for at lyde
lidt grov - den skal selvfølig også være for stram - men skal vi sige
muskuløs og smidig

>Er der nogen herinde der har erfaring med sådan nogle vægte og hvordan man
>træner og ikke mindst hvor på nettet at man kan købe dem?

hmmm.... http://www.sm-shop.dk/home.html DE HAR DEM og der kan du
også få en sober forklaring på tjaaa alt hvad du måtte have lysttil at
spørge om
MvH
Bo

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
But to live outside the law you must be honest (Dylan)

Fra : Kat

Dato : 09-02-02 11:22

"Helle Nielsen" Skrev:

> [...]
hvordan man
> træner og ikke mindst hvor på nettet at man kan købe dem?

Jeg har ejet et par forskellige sæt af de der loveballs som bl.a.
kan købes via nettet i div. sexshops. Jeg synes ikke, at de er
særlig velegnede til at træne med, da de er ret store og faktisk
generer, når man forsøger at gå rundt med dem. Dem af latex er
jeg vist overfølsom for og dem af /metal/plastik gik fra hinanden
oppe i mig - ikke så heldigt! Så dem gider jeg ikke mere.
Men jeg ved at man kan købe nogle _professionelle_ vaginalvægte
på apoteket - se evt. http://www.inmedico.com/ under produkter og
vaginalvægte. Disse er specielt fremstillet til optræning af
bækkenbundsmuskulaturen og skulle være et og alt, hvis man lider
af en bestemt slags inkontinens. De er lidt dyre, synes jeg, men
skulle jeg træne igen, så ville jeg nok ofre pengene på disse
istedet for et sexshopprodukt
--
/kat
---