Beklager
Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 08-02-02 22:37

Jeg beklager der er kun en vej til frelse ikke din menighed ikke dine
rigtige fortolkninger af skriften eller ikke mine eller mine fejl
fortolkninger kun i Jesus Kristus Gud enbordne søn er der frelse gen de der
påkalder Hans navn frelse.
Jeg hørte i religion undervisningen en kristen dame sige jeg håber på at
komme i himmelen for jeg er døbt også videre og opføre mig pændt jeg måtte
skuffe Damen og sige den går ikke Kun Jesus Er vejen sandheden og livet. Hun
blev ked af det jeg håber ikke det samme sker for dig.

--
Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : kjaer

Dato : 08-02-02 23:35

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3c644507$0$211$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg beklager der er kun en vej til frelse ikke din menighed ikke dine
> rigtige fortolkninger af skriften

Det er så din mening og fortolkning!!!!
Tak for det.

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 09-02-02 08:47

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-02-02 11:21

> "kjaer" <xxxvillykn@greennet.gl> skrev i en meddelelse

Nu bliver jeg kritisk: De er altså Guds fortolkning af Sig Selv i Belen at
en kvinde som 2000 år efter Jesus, der angiveligt tilhører Folkekirken og
mener sig selv troende ikke er det, fordi hun er opdraget i troen og altid
ar vedkendt sig den og ikke er "nyomvendt"?

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen, for så kan man ikke drive en kirke,
der varer i mere en een generation da alle åbenbart skal voksenomvendes og
børn ikke længere må arve deres fædrene tro.

Anders Peter Johnsen

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 09-02-02 13:00

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Gud ser ikke på hvad du har lært i en kirke men forholdet til Ham alle i
Danmark har mulighed for at læse Bibelen og finde ud af at man ikke frelse
af gerningen at præsten har lært mennesker noget andet om frelse er et
problem mellem Gud og Ham . Lige så din og min frelse er mellem Gud og os.
Kan du finde et skrift sted der siger at hvis præsten ikke har fortalt hele
sandheden om frelse så bliver men frelst af gode gerninger?

Fra : Harald Mossige

Dato : 09-02-02 14:39

"Børge Højlund Jensen" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i melding

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Danmark har mulighed for at læse Bibelen og finde ud af at

Beklager, men der tek du feil.
Denne gruppa er eit døme på at dei fleste som leser bibelen, oppfatter
innholdet forskjellig.
Problemet er at der er så relativt få som erkjenner det.

Harald Mossige