Debian Woody
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-02-02 15:21

På Debian's hjemmeside er der et link til
ftp://ftp.fsn.hu/pub/CDROM-Images/debian-unofficial/woody/jigdo/ for at
hente Woody med Jigdo.
Der er desværre bare 8 jigdo filer. Jeg er gået i gang med
woody-i386-1.raw.jigdo men er ikke sikker på om jeg skal hente alle
sammen eller kun den, eller en helt anden?

På forhånd tak.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 08-02-02 15:24

On 08/02/02 15.20, Stefan Bruhn wrote:
> [...]
> woody-i386-1.raw.jigdo men er ikke sikker på om jeg skal hente alle
> sammen eller kun den, eller en helt anden?

Laes...: http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/

Specielt under "what steps are necessary to download an image with
jigdo"

/Daniel

--
Daniel | "Face it. You *need* some cola. It runs through your
Nielsen | blood and *sings* to you. Obtain. Open. Drink. Frolic."
| - Can of Cola (userfriendly 30.11.99)
Phone: +45 61 30 33 09

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 08-02-02 15:29

On Fri, 8 Feb 2002 14:24:25 +0000 (UTC), Daniel Nielsen
<djn@daimi.au.dk> wrote:

>Laes...: http://www.debian.org/CD/jigdo-cd/
>
>Specielt under "what steps are necessary to download an image with
>jigdo"
>
>/Daniel

Jeg ved godt hvordan det virker, den er igang med at hente den første
fil. Det er bare det at der er 8 forskellige der forvirrer mig, for
hvilken skal jeg vælge? Jeg valgte så #1 men ved ikke om det er det
smarteste eller hvad?

Fra : Peter Makholm

Dato : 09-02-02 12:07

Stefan Bruhn <news005@3x7.dk> writes:

> Jeg ved godt hvordan det virker, den er igang med at hente den første
> fil. Det er bare det at der er 8 forskellige der forvirrer mig, for
> hvilken skal jeg vælge?

Det er lang tid siden at Debian kunne være på en enkelt CD. Jeg er
lidt overrasket over at der skal 8 til Woody, men så er det også med
non-us, contrib og non-free.

> Jeg valgte så #1 men ved ikke om det er det
> smarteste eller hvad?

Det ser ud til at CD1 indeholder basesystemet, så det burde være nok
for bare at lave en grundinstallation.

-- Allan Olesen på dk.edb.system.unix