IE 6,0 filmfremvisning (indstilling)
Fra : Henning Lund

Dato : 08-02-02 15:28

Hvis jeg skal se et video klip f.eks fra en hjemmeside, plejer windows
media player at poppe op og vise klippet, nu er der så sket et eller
andet så at videoen bliver vist i venstre side af browseren, det er
irreterende og jeg kan ikke lige se hvordan jeg får den gamle
indstilling tilbage igen.
Nogen der har et bud?
--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : Madsen

Dato : 08-02-02 16:17

Henning Lund skrev:

> [...]
> side af browseren, det er irreterende og jeg kan ikke lige se
> hvordan jeg får den gamle indstilling tilbage igen.

Har du set dette indlæg:

Madsen.

Fra : Henning Lund

Dato : 08-02-02 17:35

Madsen skrev:

>Har du set dette indlæg:

Næe men det har jeg nu, tak for linket, nu funker det igen.