følge en bruger
Fra : Michael Petersen

Dato : 08-02-02 14:42

Hvordan kan man følge en bruger som kommer fra en bestem
hjemmeside og så afgiver en ordre på min side.

--
Med venlig hilsen/Best regards
Michael Petersen

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 08-02-02 17:24

"Michael Petersen" <michael@hifiimport.dk> skrev
> Hvordan kan man følge en bruger som kommer fra en bestem
> hjemmeside og så afgiver en ordre på min side.

Til din hi-fi side? Du bruger asp på denne side.
Du er nok bedre hjulpet ved at spørge i

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 09-02-02 09:20

JA, jeg bruger ASP, jeg prøver i den anden gruppe.
--
"Kasper Kyndsberg" <nospam@kyndsberg.dk> skrev i en
meddelelse news:a40u2r$6t6$1@sunsite.dk...

Fra : Peter

Dato : 08-02-02 17:36

> Hvordan kan man følge en bruger som kommer fra en bestem
> hjemmeside og så afgiver en ordre på min side.

Gi ham en cookie hvori du skriver hans "history",
som du gemmer sammen med ordreoplysninger.

.......hvis jeg har misforstået spørgsmålet korrekt

--
Peter
Mail: peter@cgi-shop.dk