Hjælp ... mangler en dll fil
Fra : Finn Jensen

Dato : 08-02-02 11:49

Godda alle,

Jeg har lige installeret Office 2000 pro og det virker udemærket bortset fra
at når jeg vil starte Outlook op så siger den at IRT20.DLL filen mangler ?.

Jeg har forsøgt at geninstallerer Outlook men uden held og en manuel søgning
på både min Office CD og min Windows 2000 CD giver ingen resultat.

Hvad er dette for en fil ?. Har nogen den liggende så ville jeg blive glad
for at få den tilsendt. Det er til den danske version af Office pro.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Gevaldi

Dato : 08-02-02 13:36

http://www.eksperten.dk/spm/152340

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-02-02 14:02

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.eksperten.dk/spm/152340

Takker

Jeg fandt den også og har nu prøvet rådet og det virker
Ved blot ikke hvorfor SR2 eller Outlook opdateringen laver ged i det hele ?

--
Venligst
Finn Jensen