Printerfremtræk......
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 07-02-02 20:56

Jeg mener, at jeg i denne NG på et eller andet tidspunkt læste, hvad
man kan "smøre" gummirullerne i sin printer med, så de igen kan "fange"
papiret.

Jeg kan bare ikke lige huske hvad...

Er der nogle der kan hjælpe ?

Fra : D9N

Dato : 08-02-02 04:59

"Kasper Hilligsøe" <204bkvh@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg mener, at jeg i denne NG på et eller andet tidspunkt læste, hvad
> man kan "smøre" gummirullerne i sin printer med, så de igen kan "fange"
> [...]
jep det hedder citronolie
brug ikke sprit eller andet der tørrer rullerne ud, får så virker de ikke
ret lang tid før de krakelerer

--
vh
D9N

Fra : TJ

Dato : 09-02-02 19:12

> jep det hedder citronolie
Nu kender jeg ikke lige citronolie?, men silikoneolie virker også
mvh Thomas

Fra : D9N

Dato : 10-02-02 16:57

"TJ" <diverse_tj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu kender jeg ikke lige citronolie?, men silikoneolie virker også
> mvh Thomas

ja men det gør rullerne glatte, så virker de ikke...
de må ikke være fedtede eller glatte, med citronolie bliver de ru og bløde,
da citronolien fjerner kalk og salt fra papiret, som har sat sig på
rullerne.

men det er kun 1 firma der laver det. det hedder Disko.

--
vh
D9N

Fra : TJ

Dato : 10-02-02 17:32

> ja men det gør rullerne glatte, så virker de ikke...
> de må ikke være fedtede eller glatte, med citronolie bliver de ru og
bløde,
hmmm, det virker da fint hos mig, mit problem var nok også, at mine ruller
var udtørrede

> www.d9n.dk
okay, jeg kan godt se, at du har lidt at have din udtalelse i
mvh Thomas