CRM system
Fra : flemming

Dato : 07-02-02 18:51

Hej,

Jeg har bemærket det smarte Stone SummaSummarum til økonomistyring.

Findes der lignende freeware/shareware programmer til CRM - dvs.
kundestyringssystem ?

Mvh
Flemming

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-02-02 02:01

"flemming" <fvestergaard@sol.dk> writes:

> Findes der lignende freeware/shareware programmer til CRM - dvs.
> kundestyringssystem ?

Hvilke funktioner har du brug for?

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".

Fra : flemming

Dato : 10-02-02 14:10

Hej Janus

CRM / kundestyringssystemer indeholder funktioner til registrering af
kunder, som man opsøger i salgsarbejdet. F.eks. registrering af hvem man har
besøgt hvornår, hvem kontaktpersonerne er, kort referat af møder, styring af
opfølgning, og meget mere.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 10-02-02 22:07

> [...]

> hvem man har besøgt hvornår, hvem kontaktpersonerne er, kort referat
> af møder, styring af opfølgning, og meget mere.

Ja, det var en generel beskrivelse af sådanne systemer - men hvilke
funktioner har du selv brug for?

-j

Fra : flemming

Dato : 11-02-02 08:05

Jeg har primært brug for de funktioner jeg har nævnt...

Dvs:
registrering af potentielle og nuværende kunder, som man opsøger i
salgsarbejdet, og som man planlægger at besøge.
hvem man har besøgt hvornår
hvilken kontaktperson man har besøgt
information om kontaktpersoner
kort referat af møde og evt aftaler
hvem kontaktpersonerne er for et firma, så man kan slå historie op for
møder, m.m.
styring af opfølgning (pop-ups med kontakt den og den person på det
tidspunkt, lav tilbud, m.m.)
herudover har jeg brug for at registrere oplysninger om firmaet, dvs
arkivere diverse indskanninger af avisartikler, indtaste tekst, m.m

Herudover kan man registrere og analysere information om hvor loyale
kunderne er, og registrere ordrer, m.m.
Men ovenstående er primært hvad jeg har brug for.....

mvh
Flemming

Fra : Tue Hellstern

Dato : 11-02-02 21:15

Hej Flemming,
Pc-World havde en artikel om det:
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2857

Jeg har ikke nogle personlige erfaringer med nogle af disse, men overvejer
at teste dem.

Jeg ved også at der findes et CRM system på det danske marked der er gratis
så længe du kun skal bruge 3 licenser, men jeg kan ikke huske navnet.

Hilsen
Tue Hellstern

Fra : flemming

Dato : 11-02-02 21:47

Hej Tue

Mange tak for link. Men dårligt af Pcworld at teste Linux baserede CRM
programmer. Jeg har windows. Det har de fleste der skal bruge de programmer
jo.

Navnet på det danske program du omtaler ville være skønt..... er der ingen
der programmet ?

mvh
Flemming

Fra : Jonas Damgaard Niels~