LDAP-adresseserver!
Fra : -Martin-

Dato : 07-02-02 18:44

Hejsa gruppe!

Jeg har lige installeret Outlook XP men nå jeg så åbner det, så får
jeg en dejlig fejl hvor der står
"Der kan ikke oprettes kontakt til LDAP-adresseserveren (81)"

Jeg har kigget lidt rundt på MS' support sider .. men om man kan finde
noget .. Øhm Nej .. umuligt at finde rundt der!

(PS: håber ikk det er helt OT det her)

Fra : pre

Dato : 07-02-02 19:11

Det er en såkaldt adresseliste hvor du kan søge efter personer på nettet.
Du har sandsynligvis fire andre, så ignorer bare.
pre
http://home.image.dk/~slavic

Fra : -Martin-

Dato : 07-02-02 20:49

den Thu, 7 Feb 2002 19:10:38 +0100 skrev "pre" <send@ingen.mail> :

>Det er en såkaldt adresseliste hvor du kan søge efter personer på nettet.
>Du har sandsynligvis fire andre, så ignorer bare.

Den kommer op hver gang jeg starter .. og det tager ca. 1 minut før
jeg kan "bruge" outlook fordi den ikk kan finde den server! Er der ikk
en måde at slette den server på ?

Og nej jeg kan slet ikk "søge" efter nogen!

Fra : pre

Dato : 07-02-02 22:40

Gå ned i konti, hvor der normalt er din(e) E-mail. Der skulle også være 4-5
af disse adresselister i en fane for sig selv. Slet dem alle. (Forhåbentlig
har du ikke Exchange installeret). De samme lister ligger også i OE for de
der bruger den reader.

Fra : -Martin-

Dato : 08-02-02 00:25

den Thu, 7 Feb 2002 22:39:34 +0100 skrev "pre" <send@ingen.mail> :

> [...]
>har du ikke Exchange installeret). De samme lister ligger også i OE for de

Tak nu fik jeg den fjernet .. Men øhm .. hvordan man nu mon søger?
Forresten hed den server Active Diretory og "lyttede" til serveren
NULL

Fra : pre

Dato : 08-02-02 15:12

Som altid er det en fordel når man kan bruge hovedet og fingrene ved
skærmen.(Jeg overså i sidste omgang at det var en XP). Hvor mange gange har
du brug for en amerikansk E-mail adresse?

Fra : -Martin-

Dato : 08-02-02 18:22

den Fri, 8 Feb 2002 15:12:11 +0100 skrev "pre" <send@ingen.mail> :

>Som altid er det en fordel når man kan bruge hovedet og fingrene ved
>skærmen.(Jeg overså i sidste omgang at det var en XP). Hvor mange gange har
>du brug for en amerikansk E-mail adresse?

MEGET tit ... eller...

OK troede også der var danske søgemuligheder i!

Fra : pre

Dato : 08-02-02 21:17

Hvis du får en ubændig lyst til at søge, så installer OE, som har de samme
funktioner, den er stadig gratis og i øvrigt kan du køre med flere
nyhedsservere.